Kiss Attila Esküvői DJ

Folyamat

Az esküvő DJ szolgáltatás megrendelésének és teljesítésének folyamata

Mivel túl vagyok a saját esküvőm szervezésén, és DJ-ként nagyon sok párral egyeztettem már, ezért tudom, hogy egy esküvő szervezése komplex és időigényes feladat, mely munka mellett igencsak ki tudja meríteni az embert. Javaslom, hogy készítsetek időbeosztást, és első lépésként foglaljátok le a helyszínt a legfontosabb szolgáltatókkal együtt. A népszerű szolgáltatók naptárai ugyanis egy évvel a dátum előtt rendszerint betelnek.

Esküvő DJ szolgáltatás folyamata

1. Vegyétek fel velem a kapcsolatot

Ha szeretnétek, hogy esküvő DJ-ként szolgáltassam a zenét a nagy napotokon, elsőként írjatok nekem a dátum megjelölésével, vagy vegyétek fel velem telefonon a kapcsolatot. Az ajánlatkérésekre igyekszem a lehető leggyorsabban választ adni.

2. Foglaljátok le az időpontot

Miután egyeztettünk az igényeitekről, és elfogadtátok az ajánlatomat, a következő lépésként egy szolgáltatói szerződést kötünk, mellyel egy időben 30% előleg befizetésével nyomatékosítjátok megrendelési szándékotokat.

Az időpontokat érkezési sorrendben fogadom, és csak onnantól tudom fentartani nektek a dátumot, ha a szerződést megkötöttük, és a foglaló megfizetésére is sor került.

A szerződésben az is szerepel, hogy ha a dátum előtt 180 ill. 90 napon belül lemondjátok a megrendelést, akkor a foglalón túl a szolgáltatási díj 50 – 100%-áig kártalanítanotok kell. Ennyi időn belül ugyanis már nagyon kicsi az esély számomra, hogy másik munkát találok arra a dátumra, ezért kérlek titeket, hogy mindkét fél érdekében hozzatok átgondolt és végleges döntést a megrendeléskor.

A szerződéskötés és a foglaló befizetése történhet személyesen vagy online is.

3. Konzultáció a részletekről

A nagy nap előtt 2-3 héttel átvesszük a tudnivalóimat az esküvőtökkel kapcsolatban.

Ez leggyakrabban egy kb. 30-60 perces személyes megbeszélés, melynek során órarend-szerűen, részletesen átbeszéljük a teendőimet. Ekkor egyeztetünk a szertartás hangosításáról, a nyitótáncról és a többi számotokra fontos dalról, zenei stílusokról, melyeket mindenképpen szeretnétek hallani az esküvőtökön, illetve a további igényeitekről. A megbeszélésre bátran készüljetek olyan dallistákkal, melyből én is megismerhetem az általatok elképzelt zenei irányokat.

Ez a megbeszélés történhet személyesen, de akár telefonon, skype-on vagy e-mailben is.

4. Az esküvő napján

Az esküvő napján 90-120 perccel azelőtt érkezem, amikortól szükségetek van a munkámra, és telepítem a hang- valamint a fénytechnikát a szertartás, a vacsora és az esti buli helyszínén. Különösebb eszköz igényem nincs, konnektor legyen a közelben.

A konzultáción egyeztetetteknek megfelelően elvégzem a szertartás hangosítását. A köztes időt és a vacsorát halk zenei aláfestéssel színesítem, ezután pedig legjobb tudásom szerint elvégzem az esti buli zenei műsorvezetését, megtáncoltatom a násznépet. Szünetet csak akkor tartok, ha ti kerítek, vagy a program úgy diktálja.

5. Fizetési feltételek

A foglalón túl, a megbízási díj fennmaradó részét illetve az útiköltséget az esküvőtök napján rendezzük. Azt szoktam mondani a pároknak, hogy ez az ő nagy napjuk, szóval amikor a nap során úgy látják, hogy erre van két percük, akkor intézzük. Van, aki előre átutalja, vagy az esküvő elején odaadja, de rendszerint szolgáltatás teljesítése után, a buli végén készpénzben szoktuk az anyagiakat rendezni. A szolgáltatásról 0% ÁFÁs számlát adok.

6. Szállás

Ha több, mint egy órát kell autóznom az esküvő után, rendszerint megkérem a párokat, hogy biztosítsanak nekem szállást egy éjszakára.

7. 100% buli garancia

Én is azt vallom, hogy az ember saját esküvőjén mindennek tökéletesen kell mennie. Ha nem voltatok elégedettek a munkámmal, akkor a szolgáltatás árát maradéktalanul visszatérítem.